A kereseti hívás a befektetők ma délután, a Take-Two Interactive jelentette "a vártnál jobb" teljesítmény, húzza előre az előrejelzések jelenteni a nettó vesztesége 61.900.000 $ a negyedévben több mint becsült 124.680.000 $, és javulást jelent a tavalyi jelentett veszteséget A 110.800.000 $ (facebook)
A 61900000 $ nettó veszteség tartalmaz a 29600000 $ értékvesztés tőkésített szoftverfejlesztés egy 2K címet. Azonban a Take-Two hajlandó megmondani, hogy a projekt még fejlesztés alatt áll, vagy törölték.
Nettó árbevétele a negyedévben is le évről-évre csökken a 226.100.000 $-ban ugyanebben az időszakban 2012-ben 142.700.000 $. Take-Two idézett viszonylag gyérebb forgalomba hozatal időpontja való hozzájárulás a különbség. Az egy nagy kiadás a negyedévben, BioShock Infinite, napon hihetetlenül jól játszott, 4 millió egységet szállított.
Összességében, a hír lehetne rosszabb a gyógyuló kiadó, amely ezt követően ütközött ki az előre jelzett bevételek az évben, 1850000000 $ a $ 1875000000, a high-end.
Digitálisan szállított áruk jelentett rekord 52 százalékos árbevétel, feltámasztva jelentősen Borderlands 2 DLC és a szezon halad. A 7 millió egységet szállított, mint a június végi, Borderlands 2 "a pályán lesz a legnagyobb példányszámban elkelt cím történetében 2K," mondta vezérigazgatója Strauss Zelnick.
Más erős keresők a Take-Two portfóliójában szerepelnek NBA 2K13, Grand Theft Auto IV (25 millió darabot szállított a mai napig 11 millió eladott keresztül az első hónapban a bevezetése 2008-ban) és a BioShock Infinite. Végtelen várhatóan lesz a legnagyobb példányszámban elkelt bejegyzést a BioShock franchise. http://zalau.wikiblog.ro/
A kiadó volt különösen abban a következő Grand Theft Auto V, amelyet várhatóan idén szeptemberben, hogy segítsen véget a vállalat pályára. A Grand Theft Auto franchise ötödik számozott bejegyzés élvezni háromszor telepített elődje, és várhatóan lesz a legjobban teljesítő cím nem csak az, de franchise-Take-Two összességében.
Azonban a Grand Theft Auto V indít közrefogja egy hardver átmenet, nem marad hely a bizonytalanság. Zelnick megfigyelhető, hogy míg több konzol meg a piacon abban a pillanatban, csatolja aránya a szoftver (egység szoftver naponta eladott hardver) alacsonyabb végén a konzol ciklus. http://zalau.ucoz.ro/index/filmari_hd_zalau/0-4