HTML

Steve es az ipad

2011.10.07. 11:09 hestiax

Az átállás lábtörlő a domináns lassú volt, és az én személyes használat szokások tükrözte átalakítása Apple szemében átlagos fogyasztók. Az utólag, a zene először sikerült engem az Apple-vers. Kaptam egy iTunes fiók és vettem egy iPod. Később kaptam egy iPod Touch, végül szereztem az első otthoni számítógép években - szemben a munkám által kiadott laptop - és ez egy iMac. Természetesen, egy iPad követte. Az én viselkedése összhangban volt mindenki más már, és mindenki más, úgy értem az emberek kívül Szilícium-völgy. Mivel 1997-ben néhány otthon volt Apple termék, ma már kevés, hogy nem.

Mivel a dominanciája Steve Jobs és az ő cég lassan növekedett, elkezdtem fizetni több figyelmet az Apple. Az első jelentős Apple cikket Fortune valójában a Sony (SNE), és mennyire rosszul Apple már megverték az egykori hatalmas zenei eszközök. Ahogy Steve Jobs nőtt megbetegedett, azt profilozott Tim Cook, az Apple új vezérigazgatója. A következő évben azt kötötte össze a négy iparágak Steve Jobs át a cikkben, hogy nevezte Fortune vezérigazgatója az évtized.

Idén Fortune úgy döntött, hogy kérje egy másik kérdés a csodálatos cég Steve Jobs épült: Hogyan működik? Az eredmény "Inside Apple, Steve Jobs-tól egészen a házmester: Hogyan Amerika legnagyobb titkos nagy cég tényleg működik", ami leszek bővül egy könyvet a jövő év elején.

Az újságírók feltételezik, hogy magát a fásult a fontos adatokat foglalnak magukban. Bárki azonban, akik megvették még egy Apple termék időszakában Steve Jobs volt tanúja a történelem. Én kiváltságos elég, hogy még közelebbről egy nagyszerű ember és az ő alkotásai.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarorszagrolll.blog.hu/api/trackback/id/tr513284602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása