HTML

"Soha nem mondtam, szeretem Schettino!"

2012.02.09. 11:48 hestiax

Meg kellett volna maradnom a katasztrófa idején a "Costa Concordia" a hídon: a fiatal moldvai Domnica Cemortan tekinthető úrnője a kapitány. Most a nő küzd a pletykák -, és azzal vádolta az olasz média hazudik.
Info

Hamburg - Domnica Cemortan, a szőke, akinek szerepe van a "Costa Concordia" baleset még nem tisztázott tagadta, most már megfelelően olasz újság beszámol neki állítólagos viszonya kapitány Francesco Schettino. És azt állította, a 25 éves, hogy áldozatai sár harc.

"Én vagyok az ügyészek még soha nem mondta:" Szeretem Schettino. "Szeretném megérteni, hogyan kapcsolja ki néhány információt. Azt mondják, megvan a bikini Schettinos kabin található. De a bőröndöt? Hol vannak?, Mert semmi más tőlem? Nem nadrág, blúz nélkül, nem? "kell Cemortan az olasz hetilap" oggi mondott. "

Búvárok a kabinban a kapitány a fiatal nőt talált tárgyakat. Beleértve a bikini. Cemortan is elismerte, hogy az ütközés során volna le a szigeten a Giglio a hídon a luxushajó.

Cemortan szerint a beszélni, de ő személy pletyka és rágalom, különösen rossz. Bírálták az olasz médiát, hogy ő hívta a "kapitány a szőke," és a "sziréna a Costa Concordia." Még a hír járja, hogy Schettino volt a gyermek apja, ő tagadta. "Ahogy lehet építeni alapján egy bikini egy történetet, mi jut eszembe ezzel kapcsolatban bikini? Nevem ott, egy képet rólam vagy DNS?" Panaszkodott. Ő volt az utastér, a saját és egyáltalán nem volt vendég a fedélzeten Schettinos. "Még mindig megvan a kulcs az autó a nevem rajta," mondta.

"Ez mind hazugság"

Amikor a moldvai van a szerelmi történet kitalált, hogy a kapitány a baj. "Ez hazugság. Nem vagyok hülye, ezeket az üzeneteket vittek be a világ annak érdekében, hogy orvosolják a kapitány nyomás alatt."

Cemortan mondta: "Tudod, én beszélek öt nyelven, én nagyon jó ajánlat az otthonomban és Franciaországban volt a legjobb az osztályban, és most én vagyok ebben a sárban, alig merek menni egy boltba, vagy sem. látni a szomszédok szemébe. "

Olasz újságok számoltak be, hogy a fiatal nőt a nyomozók úgy egy fontos tanú. Cemortan, hogy adjon tájékoztatást arról, hogy ki tartózkodott a baleset idején, amikor a fedélzeten.

Kapitány Schettino jelenleg házi őrizetben. Letartóztatását tölti otthonában az Amalfi-parton. Ő nem hagyhatja el a lakást, és közli csak a legközelebbi rokonok. Vádolják, többek között a gondatlan emberölés, és így a hajó elején. Még az első tiszt, Ciro Ambrosio, folyamatban van a nyomozás. De Ambrosio van a laza.

A "Costa Concordia" volt, 13-án Január elindult a sziget Giglio, több mint 4200 emberrel a fedélzetén egy sziklán, és felborult. Valószínűleg 32 embert öltek meg és 17 halálesetet eddig lehetett megmenteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarorszagrolll.blog.hu/api/trackback/id/tr584083518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása